سایتicon
دادستان ساری: رعایت اخلاق اسلامی در استفاده از دریا در تابستان - سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دادستان ساری با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در استفاده از دریا و جنگل، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، دستگاه‌های مسئول باید مراقب باشند و از اشاعه بی‌بند و باری در سطح جامعه جلوگیری کنند.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در استفاده از دریا و جنگل، گفت: استفاده از دریا و جنگل نباید ارزش‌های اسلامی را زیر سئوال ببرد و نظام ما را مخدوش کند. دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه مراقب باشند.

 

وی با اشاره به پدیده‌های نوظهور در زمینه مفاسد اجتماعی تاکید کرد: مصصم هستیم در ارتباط با این گونه پدیده‌های نوظهور از جمله مظاهر علنی فساد و ترویج فرهنگ بی‌بند و باری در استان با قاطعیت عمل کنیم و دستگاه‌های مسئول باید به وظیفه خویش عمل کرده و برخورد کنند.

 

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان با بیان این که متجاوزین به حقوق عمومی نباید جرأت جولان بیابند، افزود: دستگاه قضایی نباید اجازه دهد عده‌ای متعرض نوامیس مردم شوند و مبادرت به هتک قداست جامعه اسلامی و صدمه به حقوق عامه نموده، فرهنگ بیگانه و مظاهر غرب را ترویج کرده و عفت اجتماعی را لکه‌دار کنند؛ باید با قاطعیت و صلابت در برابر مظاهر فسق، فحشا و تعرض به حقوق عامه ایستاد و کوتاهی در این زمینه از هیچ کس پذیرفته نیست.

 

وی افزود: بدون شک نهادهای مرتبط با این ستاد در راستای انجام وظایف و تکالیف فردی تلاش فراوانی در سنوات گذشته داشته‌اند، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب مورد انتظار مقام معظم رهبری تلاش مضاعف را می‌طلبد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه اعضاء نتایج قابل قبولی را در پایان سال داشته باشیم.




نویسنده : محمد قدرتی

محمد قدرتی

محمد قدرتی LawIran.ir

href="http://www.Lawiran.ir">آدرس ما را به خاطر بسپارید

قانون ایران

www.LawIran.ir     کاربر گرامی از اینکه سایت ما را انتخاب نموده اید کمال تشکر را داریم www.LawIran.ir