سایتicon
درگذشت استاد گرانقدر جامعه حقوقی «آقای دکتر رضا نوربها» - سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیکر دکتر «رضا نوربها» صبح روز سه‌شنبه در میان غم و اندوه جامعه حقوقی کشور تشییع شد.

به گزارش ایسنا، پیکر این استاد حقوق جزا و جرم‌شناسی صبح سه‌شنبه از مقابل دانشکده حقوق تا در جنوبی دانشگاه شهید بهشتی در حالی که

جمع کثیری از اساتید و دانشجویان حقوق، ‌وکلای دادگستری و اعضای جامعه حقوقی کشور در این مراسم حضور داشتند تشیع شد و از آنجا برای خاکسپاری به بهشت زهرا منتقل شد.

در ابتدای این مراسم در محوطه داخلی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی پس از قرائت فاتحه و خداحافظی عزاداران با مرحوم نوربها، پیکر وی برای همیشه با دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی وداع کرد و در میان غم و اندوه عزاداران به محوطه بیرونی دانشکده منتقل شد.
درگذشت استاد گرانقدر جامعه حقوقی جناب آقای دکتر رضا نوربها را به جامعه حقوقی ایران و خانواده محترم آن مرحوم تسیت عرض نماییم.

دکتر رضا نوربها حقوقدان و وکیل دادگستری که سال گذشته از دانشگاه شهید بهشتی بازنشسته شده بود، امروز در اثر سکته دار فانی را وداع کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضا نوربها در سال 1340 وارد دانشکده حقوق دانشگاه تهران شده و پس از اخذ مدرک لیسانس قضایی در آزمون فوق‌لیسانس روان‌شناسی تکمیلی شرکت کرده و بالاخره در سال 1348 پس از طی دوره کارآموزی قضایی، به استخدام دادگستری درمی‌آید.




نویسنده : محمد قدرتی

محمد قدرتی

محمد قدرتی LawIran.ir

href="http://www.Lawiran.ir">آدرس ما را به خاطر بسپارید

قانون ایران

www.LawIran.ir     کاربر گرامی از اینکه سایت ما را انتخاب نموده اید کمال تشکر را داریم www.LawIran.ir