سایتicon
طرح امتیاز بندی جانبازان و ایثارگران در دستور کار کمیسیون اجتماع - سایت حقوقی قانون ایران + www.LawIran.ir
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 رییس کمیسیون اجتماعی مجلس (دکتر عبدالرضا عزیزی):
طرح امتیاز بندی جانبازان و ایثارگران در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار می گیرد

تهران - رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح امتیاز بندی جانبازان و ایثارگران در دستور کار این کمیسیون قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، عبدالرضا عزیزی عصر امروز - چهارشنبه - در مراسم تقدیر از رسانه های برتر حوزه ایثارگری در محل باغ موزه دفاع مقدس تهران افزود: این طرح افرادی که به طور موظف، غیر موظف، داوطلب یا سرباز از سه تا شش ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند را شامل می شود.

به گفته وی مهمترین معیار واولویت این سیستم تطبیقی و امتیاز بندی با جانبازان قطع نخاعی کشور است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانبازان کمتر از 25 درصد و افرادی که کمتر از شش ماه در جبهه حضور داشته اند مظلوم واقع شده اند گفت: اگر چه این افراد با خدا معامله کرده اند اما ما نباید پرداخت حق و حقوق آنها را نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه این طرح در کمیته ایثارکری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به طور کامل بررسی شده ابزار امیدواری کرد این طرح هر چه سریعتر در کمیسیون اجتماعی تصویب و با بالاترین آرا در صحن علنی به قانون تبدیل شود.

عزیزی با بیان اینکه اغلب اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و کمیته ایثارگری از خانواده های جانبازان و ایثارگران هستند گفت: به قشر جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا اطمنیان داده می شود که همه مطالبات این قشر در مجلس پیگیری شود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه حمایت از خدمات ایثارگران در مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه 87 بند قانونی دارد که امیدواریم بزودی در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شود.

در پایان این مراسم تعدادی از جانبازان قطع نخاعی به همراه خانواده هایشان با نمایندگان مجلس به طرح مسایل و مشکلات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایرنا




نویسنده : محمد قدرتی

محمد قدرتی

محمد قدرتی LawIran.ir

href="http://www.Lawiran.ir">آدرس ما را به خاطر بسپارید

قانون ایران

www.LawIran.ir     کاربر گرامی از اینکه سایت ما را انتخاب نموده اید کمال تشکر را داریم www.LawIran.ir